Menjawab soalan YB DS Rina Harun

Thursday, 15 September 2022

Kita selalu dengar, di sebalik kejayaan lelaki, ada wanita hebat di sebelahnya. 

Tetapi di sebalik kejayaan seorang wanita? Ada lelaki yang melukakan hatinya

Kalau wanita menangis, siapa yang pujuk? Tak tahulah wanita lain, tapi wanita ni pujuk diri sendiri

Bahaya bila ada mentaliti tak nak susahkan orang. Bila kau betul-betul susah contohnya nak kena pergi airport pukul 4 pagi, kena usaha cari jalan sendiri sebab takde orang sudi susahkan diri untuk kau.

Gi bercuti je pun. Ayat drama macam nak pindah terus. OKlah nak tidur kejap. Doakan selamat pergi, selamat sampai dan segala urusan dipermudahkan. Nervous teruk! Entah ye entah tidak dapat lelapkan mata.

-Luahan hati seorang wanita yang tak cantik tapi manja-

26 comments

  1. Seoga dipermudahkan urusan, selamat pergi dan selamat kembali wahai wanita yang manis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks kak Amie. Untuk doa dan pujian. Haha

      Delete
  2. Selamat bercuti
    Semoga dipermudah urusan perjalanannya

    ReplyDelete
  3. Ada hempas bantal tak? Kalau tak ada tu belum kira manja tau Sal 😆

    Mungkin sebab dah lama tak travel ke negara orang, jadi nervous teruk.
    Apa pun, semoga Allah melindungi permusafiran Sal.
    Ke manalah agaknya tu ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pernah lagi hempas bantal. Tepuk-tepuk manja je

      Delete
  4. Hoyeeeee x sabar nak tgu dia blk... Hepi holiday Sal!! Have fun tau!!

    ReplyDelete
  5. Selamat bercuti Sal! Saya doakan sambil makan angin tu, tiba2 terlanggar dengan jodoh.

    ReplyDelete
  6. gi bercuti Jepun., walawehh ., bon voyage cik sal itttewww ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan Jepun wak. Negara matahari terbit belum terima pelancong lagi. Kita gi bumi para wali je dulu

      Delete
  7. selamat bercuti sal semoga Allah permudah semua urusannya

    ReplyDelete
  8. Semoga dipermudahkan dan baik-baik sahaja. Aamiin.

    ReplyDelete
  9. Pergi mana itu?
    Betul malas susahkan orang lain.
    Selamat bercuti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nantikan entry saya ye. Baru balik ni. Belum ada masa menulis

      Delete
  10. Take care ok. Semuga Allah lindungi sal dan di permudahkan urusan. Enjoy n have fun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Berkat doa kak notie, dah selamat sampai tanah air semalam

      Delete
  11. setuju dengan kalimat "dibalik kesuksesan laki2, ada sosok wanita di balik layar"

    ReplyDelete
  12. nangis sambil pintal2 hujung bantal....sedihkan, tapi Alhamdulillah, masalah dapat diselesaikan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah. menangis untuk legakan hati lepas tu bangkit cari penyelesaian

      Delete
  13. Semoga dipermudahkan semua urusan Sal.. Aamiin.. Aamiin..

    ReplyDelete
  14. happy holiday!! eh eh..dah balik pun kan.. he he..alhamdulillah..selamat semuanya!

    ReplyDelete
  15. aslm sal yg cantik dan manja.. lama tak singgah sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm mamapipie yang cantik jelita. terima kasih atas kunjungan

      Delete
  16. Tersirat sungguh kata-kata ni Sal. Siapa lagi nak happykan diri sendiri kalau bukan diri sendiri. ye tak? Nak bercuti memang begitu kan. Tak tahu kenapa. Susah betul nak lelap dan berdebar lain macam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu berdebar dan susah lelap takut tertinggal flight. so ended up tak tidur langsung

      Delete

Your comment is highly appreciated. Komen dengan berhemah