Wednesday, 22 October 2014

Day 6 : A song you listen to on repeat *10 DAYS MUSIC CHALLENGE*

Hehe..lagu ni memang tengah famous sekarang. Aku suka bila Akim bawak lagu-lagu syahdu mendayu gini. Memang kena dengan suara dia.


Akim & The Magistrate- Mewangi

Selamanya
Hati ini akan selalu memujamu
Mencintaimu
Seumur hidupku hanyalah padamu
Waktu
Dengarkanlah
Selalu dekatkan ku dengannya
Indah
Ku menutup mata
Satukanlah hati

Jadikan malam ku lebih indah
Jadikan siang ku lebih terang
Biarkan bungaku mewangi
Selamanya

Selamanya
Hati ini akan selalu memujamu
Mencintaimu
Seumur hidupku hanyalah padamu
Waktu
Dengarkanlah
Selalu dekatkan ku dengannya
Indah
Ku menutup mata
Satukanlah hati

Jadikan malam ku lebih indah
Jadikan siang ku lebih terang
Biarkan bungaku mewangi
Selamanya

13 comments:

  1. saya pon baru je terlayan lagu ni. lirik dia deep :)

    ReplyDelete
  2. org muda sukalah lagu-lagu camni yea..

    ReplyDelete
  3. Tak pernah dengar lagi lagu ni. Nanti ana dengarlah. Mane la tahu sedap. Hehe. Setanding my incik mimpi.

    ReplyDelete
  4. addicted dgn lagu ni...... hhuii

    ReplyDelete
  5. Boleh layan ni.. best juga.. :)

    ReplyDelete
  6. Kenapa saya tak pernah tahu lagu ni pun? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagu ni baru lagi..selalu je keluar kat radio

      Delete
  7. ewah..ewah...lagu baru...

    tapi Sally suka lagi lagu Akim - Menunggu...eh..ye ke tajuk dia :P

    ReplyDelete
  8. Yelah lagu ni pun best jugak...layannnnn

    ReplyDelete
  9. layan sebab akim adalah crushku hahaha boleh dak gitu :P

    ReplyDelete
  10. Lagu ni pun saya suka sangat.
    Banyak lagu suka tapi tak ingat lirik n taktau tajuk pun.

    ReplyDelete

Thanks sudi baca. Komen je apa-apa korang suka. Lagi panjang lagi best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by BloggerCandy.com